Cum pastrezi “vie” motivatia angajatilor tai?

Chiar daca este vorba despre o firma mai mica sau este o corporatie, angajatii au aceleasi “preferinte” cand vine vorba despre motivele care ii pastreaza in organizatie.

Asadar, este important sa tii cont de cateva lucruri esentiale cand vine vorba de angajatii tai.

Comunicarea e la loc de cinste!

Asa cum nimeni nu ar ramane intr-o relatie cu o persoana cu care nu poate comunica, nici angajatii nu vor face acest lucru pentru multi timp. Desi comunicarea cu angajatii poate parea complicata, in realitate principiul este foarte simplu-comunicarea trebuie sa existe constant. Este important sa comunici doar aspectele importante, sa fii cinstit si deschis, si sa comunici chiar cu atitudine umila si cu eleganta.

Fii consecvent(a)!

O multime de angajati buni, valorosi pentru companie, parasesc locul de munca din motive pe care nici ei nu le pot explica. Aproape de fiecare data, in aceste cazuri, angajatii simt o lipsa de respect din cauza inconsecventei in modul in care au fost tratati. Consecventa este o calitate de care fiecare manager trebuie sa dea dovada. Tine-te de promisiuni si nu incalca ceea ce ai spus ca faci!

Diversifica

Ofera-le angajatilor oportunitatea de a face lucruri importante, care sa ii entuziasmeze si sa ii faca sa se simta apreciati. Chiar si sarcinile marete trebuie delegate.

Fii un manager de neinlocuit!

Unul dintre principalele motive pentru care angajatii buni parasesc companiile sunt managerii. Nu oricine trebuie sa fie manager, fie ca este chiar si ruda cu ce/cea care are afacerea. O persoana care ajunge sa fie manager trebuie sa dea dovada ca este un bun comunicator, ca se pliaza pe modelul de business, ca permite celorlalti sa se implice in sarcinile importante si, cel mai important, ca este competent.

Pe tine ce te motiveaza sa ramai in organizatia in care lucrezi?

Sursa poza

Leave a Reply